fredag 30 november 2012

Julfixande och "Wallace"

Å så skönt med helg..äntligen och så är det ju snart 1:a advent också!
En hel del är gjort här hemma med ljusstakar, julgardiner och dylikt men än så är det mycket fixande kvar, men kul fixande :-)

Det har tillverkats en hel del julsaker den här veckan, både tovade tomtar och garntomtar som ska säljas på skyltsöndagen i Kramfors i helgen. Sonens hockeylag ska stå och sälja lite hembakat och en del av mina saker så förhoppningsvis får de in lite pengar till laget. Det är de värda!
 Lådan är packad och klar med prislappar och tags..
 
När jag ändå var igång så gjorde jag även en "Wallace" en ny medlem till mina hustomtar :-)
Är någon intresserad finns det lite fler bilder på honom under Till Salu.
 
Tack så mycket snälla ni för alla tips om min lampa!! Så roligt också med så många förslag...har inte bestämt mig ännu hur den ska bli. Ska pröva mig fram lite..
 
Vill önska er en mycket Trevlig Helg och 1:a advent
Kram
 


12 kommentarer:

Änglarum sa...

Hej! Så mycke fint du gör :) kommer gå åt som smör på marknaden..ha en härlig 1advent du med kram Jessica

Hjärtruds Stuga sa...

Underbara saker du pysslat. Det blir nog kllirr i kassan till laget.

Ha en skön helg

Kram Karin

Härliga Livet sa...

Hej 1
Du gör såå mycke fint. Det kommer gå åt som smör tror jag =)
Önskar dig en mysig advents helg.
Kram pernilla

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Så mye fint du lager!
Og en ny superflott hustomte, de er helt nydelige:)

Ønsker deg en fin adventshelg!
Klemmer:)

Rosa i huset i vitt sa...

Jättefina saker...går åt fort tror jag
ha en härlig advent
kram Rosa

Vardag och flärd sa...

Så fint att du ger av dina fina saker till sonens lag, de kommer säkert att få in en bra slant!
Ha nu en fin adventshelg!
Kram Eva

Photo by Maria sa...

Så mycket fint.. Tomten är ljuvlig..

Kram Mia

Anonym sa...

Så mycket fint du gör, härliga tomtar och andra saker.
Ha en skön Adventshelg!
Kram Birgitta

Skaparglädje sa...

Så mycket fint du gör.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Sonen här har spelat hockey också, så det är lite man bakat och tillverkat som sålts genom åren. Men så roligt det är, dina saker kommer sälja bra.
Önskar dig en mysig adventshelg
Kramar
AnnaMaria

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Oj vad massa fina saker du gjort
tomten är jätte fin..
Passar på & önskar dig en fin 1:a advent oxå
Kramisar
Sus

Vardag och flärd sa...

Vill bara tacka för din fina kommentar!
Kram Eva